جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بداهه

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ
حتی اگر از عشق سری خواسته بودم
از شوکت سیمرغ پری خواسته بودم
خورشید درخشان به کفم بود ولی من
از شمع دل شعله وری خواسته بودم
افسوس خدا حاجت یک عمر مرا داد
ای کاش لب سرخ تری خواسته بودم!


نکته ش تو اینه (به قول همسرم:)  )   :
که بلد باشید دعا کنید!! دعا کردن بلدی می خواهد عزیز من! از نظر من اصلا باید کلاس های آموزش شیوه دعا کردن در اقصا نقاط موجود گذاشته شود!
بله.
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۹)

  • مهندس احمدی
  • سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
  • یه خواننده
  • راست گفتی... دعا را باید یاد بدهند به آدم. به قول آقای ماندگاری یک وقتی هست که پدرت می خواهد ده هزار تومن به شما بدهد ولی شما خبر نداری . می روی می گویی هزار تومن به من می دهی؟ خب او هم می بیند تو به هزار تومن قانعی همان را می دهد...
    آن وقت خودت هم نمی فهمی که چه ضرری کرده ای!
    پاسخ:
    بله!
    یک بار هم با ما موافق بودی شما!!
    سلام
    به به اینجا خونه تکونی شده!!!
    خدا رو شکر...
    من کلا موافقم.... (:


    دلمونم براتون تنگ شده.... شرمنده یاران ز گران جانی خویشم..... ):
    ما رو دعا....
    پاسخ:
    سلام
    به به راه گم کردین. فکر کردیم مثل خواهر کوچیکتون ما رو فراموش کردین!! به هر حال خوش اومدی!
    شما هم ما رو دعا کنید..

    این سری که رفتم حرم دعا کردم دعا کردن یاد بگیرم....
    از بس همیشه استرس اینو دارم که چرت دعا نکنم.... بعدش گفتم اصلا من دیگه دعا نمی کنم. میام زیارت و می گم هر چی لازمه خودتون بدین....!

    این شهدا زبل خان هایی بوده اند در زمینه دعا بلدی.....!!!! برو بخون!
    پاسخ:
    به قول یه خواننده دعا رو که باید بکنیم. وظیفه مونه اصلا. منتها بلدی می خواد که اونم باید از خودشون بخوایم یادمون بدن. اونقدر از دعا های بیجایی که کردم پشیمانم که مپرس! ولی خب خودش یه درس شد. یه تجربه.
    در مورد شهدا که گفتی برو بخون...کجا؟!
  • یه خواننده
  • این دوستتون گفتن که گفتم اصلا من دیگه دعا نمی کنم.دیدم تو جواب ندادی گفتم من زودتر نظرمو بگم. ببخشید دوست عزیز،اگر قرار بود دعا نکنیم که خدا نمی گفت ادعونی استجب لکم. درواقع وظیفه این است که دعا کنیم و هنر این است که بلد باشیم خوب دعا کنیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    از همکاری جناب هم ممنونیم!
    حالا من یه چیز بی ربط بگم؟
    این بداهتون خیلی زیبا بود. اون موقع که لب لعل تر بود هم بیشتر می پسندیدیمش!
    کاش بعد از بیت اول شعرو گسترش میدادی(:
    آدم دلش میخواد بعدش بیشتر بشنوه.
    خب شما بشین سر خیر! کلاش آموزشی شیوه های دعا کردن بذارین(:
    پاسخ:
    کل اگر طبیب بودی ... سر خود دوا نمودی!
    http://ghasedak-sbmu.mihanblog.com/post/category/7
    الوعده وفا :-)
    http://meysammotiee.ir/page/Education
    پاسخ:
    thanks
    دیدی سعیده ما رو نیاورد مهمونی؟!!!!
    ((:
    پاسخ:
    ب...له...
    ها ای "لحن" ایی ب... له... تان، چی بوده؟!!!
    ما که نتوانستیم حس درون آنه فهم کنیم!!! ووللا!
    پاسخ:
    یعنی بله دیدیم که چگونه برنامه ها جفت و جور نشد و قسمت نشد و هماهنگ نشد که بشود همدیگر را بعد از مدددددتتتت ها ببینیم و موکول شد به وقت دیگر و مناسب تر و بهتر!
    بله ما این معانی را داشت!!
    ب...له!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی