جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اراده همایونی

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

اراده همایونی مان هنوز بر بستن این کلبه درویشی قرار نگرفته است و دیدن آمار بازدیدها هرچند اگر یک نفر باشند به چند بار (!!) باز هم انرژی مثبتی به ما وارد می کند!

چه کنیم که اینستاگرام گوی سبقت از سایر فضاهای مجازی دزدیده و ما را اسیر گردانیده است! وا نفساه!

و چه کنیم که فرصت اندک است و  سر ما شلوغ...البته خداییش اگر بخواهیم می توانیم اینجا بنویسیم ولی چون بازدید نداریم انگیزه نداریم و چون انگیزه نداریم نمی نویسیم و چون نمی نویسیم حس بدی داریم! وگرنه که خدا به سر شاهده هیچی وبلاگ نویسی نمی شود!

حالا هم شکار لحظه ها نمودیم و حسش آمد همین چند خطی را بنویسیم!

باشد که چه اندیشه کند رای صوابمان در آینده

  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۳)

سلام
وبلاگ و نویسنده اش پابرجا انشالله ...
و واقعا هیچ چیز وبلاگ نویسی نمیشود...
حتی کلبه وبلاگی خاک خورده ما ...
کمی تا قسمتی به روز شدیم...
پاسخ:
سلام به روی ماهت
کجایی تو پس؟ کم پیدا؟ دلمون لک زده برای خودت نظراتت و البته خواب های خوبت! :)
آدرس وبتو یادم رفته بفرست دوباره برام سر بزنم!
  • چاقوکش پشیمون
  • دلت پاک باشه
    من مسئول حرف خودمم ن برداشت دیگران ;-)
    پاسخ:
    هعییی...یادش بخیر
    من هنوز دلت پاک باشه رو می گم!
    بالاخره آمدید!
    پاسخ:
    بالاخره هم خواهیم رفت!!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی