جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بوی ماه مهر

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۱ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۴)

  • سیده ی کوچک
  • باسمک یا الله!

    خوشحالی دوباره رفتی مدرسه؟!
    منم امروز یه دختری رو دیدم که مانتو مدرسه تنش بود!
    ولی حتی خودم هم نمیتونم باور کنم که دلم برای مدرسه یک آن تنگ شد!

    خبر نمیدین دیگه؟!
    نه؟!
    خیلی ممنون!
    باورت میشه چه قدر خوشحال بودم!
    از خواهرم خوشحال تر!!
    چی رو خبر نمیدم؟!
    سلام
    شما هم تغییر مکان دادید؟
    واقعا عاشق حال و هوای اول مهرم...
    دوست دارم برگردم به روزهای خوب مدرسه،به زگ های تفریح،نیمکت ها و...
    حیف که رفتند و جای خودشون خاطرات رو بر جای میگذارند...
    میگن موقع مرگ بر میگردی پشت سرت رو که نگاه می کنی مثه اینه که از یک در اومدی و از در دیگه داری میری
    این طوری میگذره عمرمون
    پاسخ:
    وقتی به دنیا می آییم در گوشمان اذان می گویند و وقتی می میریم بر ما نماز می خوانند. عمر ما به قدر یک اذان تا نماز است!!!!!! ,
    سلام
    وبلاگ نوتون مبارک ولی چون قالبش شبیه قالب ناصر فیضه، یه جوریه
    من که عاشق مهرم مخصوصا که ماه تولد خودم هم هست!!!
    بوی ماه مهر، معمولا برام با بوی هدیه ادغام میشه!!!!
    پاسخ:
    هنوز فرصت نکردم به قالبش سر و سامون بدم عزیزم. در مورد جمله آخرت هم منظورت این بود که برات کادو بیارم؟!! ,
    سلام
    عنوان وبلاگتون یعنی همون جمله ی بالاش ، فوق العاده ست. پیچیده ست ولی وقتی میفهمی ش زیباست.
    این بیت که نمیدونم مال کیه هم به م همون حسو میده
    کاری که در مفارقه دیوار می کند
    تن از ازل میان من و یار می کند
    پاسخ:
    تن از ازل میان من و یار می کند...فوق العاده س! ,
    ای بابا...فهمیدی منظورمو..
    برای تک تک جمله هات جواب دارم، جواب که نه... با هر کدومش یاد یکی از هزار چیزی افتادم که می خوام بهت بگم ولی بعد پشیمون شدم...که وقت کم است، که باید روی هوا همه این حرف ها را زد... باشه برای وقتی که پایمان به زمینی ورای این زمین خاکی پست رسید...
    همیشه از موضوع آزاد بدم می یومد، نه به خاطر اینکه ندونم راجع به چی بنویسم، چون فقط اسمش "آزاد" است راجع به هر چیزی غیر از آن تیترهای تکراری معلم ها می نوشتی نمره کامل نمی دادن!
    پاسخ:
    دربست قبولت دارم! ,
    اااااااااااااا...
    من با آیکنی که تو نظراتم بود اومدم
    الان دیدم چرا رفتی پرشین بلاگ؟
    من ازش بدم می یاااااااااااااااااااااد
    نمی دونم چرا ولی نسبت بهش یه  تنفر فراگیری دارم،یکی این یکی قلم چی!
    پاسخ:
    یک لحظه رگ انقلابی ام زد بالا و گفتم تا توی بلاگفا ریشه نکرده ام بیایم بیرون. چون دوستان یک دوره ای برای اعتراض به مطالب و موضع بلاگفا از بلاگفا آمدند بیرون و رفتند پلاکفا. اما من آمدم اینجا. ,
    از صحبت شما تعجب کردم
    پاسخ:
    کدام صحبت؟! ,
    سلام.
    مهر آمد و دوباره گلستان سبز عشق
    با عطر یاد و خاطره هایش چه دیدنی ست
    آهنگ پاک زمزمه غنچه های ناز
    از لابه لای وسعت سبزش شنیدنی ست
    مهر آمد و تبسمی از جنس نو بهار
    روی لبان پاک و لطیف بنفشه هاست
    گلبوته های شادی و شور و نشاط و عشق
    دسته گلی ست آبی و در دست بچه هاست
    مهر آمد و طلوع نجیب و بهاریش
    در جای جای دفتر دل سبز و ماندنی ست
    شعر بلند خاطره های بهار شوق
    در روزهای آبی و بی کینه خواندنی ست
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه اللهقدم رنجه نمودیدمنور کردید.مخصوصا با این شعر زیبا معطر کردید فضای کلبه درویشی مان را. ,
    سلام دوستم
    چطوری؟!
    داغ دل را تازه کردی عاقبت
    دوست را بیچاره کردی عاقبت!
    سلام دوستم
    چطوری؟!
    داغ دل را تازه کردی عاقبت
    دوست را بیچاره کردی عاقبت!
    پاسخ:
    سلام عزیزم. از احوالات من که خبر داری! خدا نکنه بیچاره بشی! ,
  • از تبار فاطمه
  • حرف ها دارم اما بزنم یا نزنم؟؟؟؟
    با توام با تو...خدا را  ...بزنم یا نزنم؟؟؟

    ..
    در ضمن خیلی خوشم اومد اومدی پرشین بلاگ....از بلاگفا دل خوشی ندارم...بگذریم...
    میشه به منم سر بزنید
    پاسخ:
    چشم 

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی