جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شب شهادت امام صادق (ع)

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۴)

سلام.
تامل برانگیز بود..
خدا قوت..

یا حق!
سلام به عزیز ترین، مهربون ترین، بخشنده ترین و صبورترین دوست دنیا
خوبی؟
نوشتت رو دو سه بار خوندم نه فقط به خاطر قشنگیش(که صد البته مثل همیشه قشنگ و دلنشین بود) چون بوی عطر تو رو می داد! نفحات نفس یار...
دلم خیلی برات تنگ شده، حالا که اینجایی برنامتو بگو ببینمت. من 3 شنبه ها خونم، اند یو؟
عزاداری خالصانه ات قبول
التماس دعا "درویش من که خاکسار مقامت پریوش است"!
پاسخ:
سلام به تو عزیز!دل منم تنگه براتخیلی زیاد.. ولی متاسفانه سه شنبه ها خونه نیستم ساری!! ,
  • زهرا شهرزاد
  • السلام علیک یا زعیم الصادقین الصالحین..
    سلام
    احسنت. قبول باشه حضور غیبت حاضرتون.
    خیلی خوب نوشتید. خیلی

    زخم وامانده ی خصم است و نمکدان شما
    ای جوانان عجم ، جان من و جان شما

    با اجازه لینکتون کردم در وبلاگ مربوط به فتوبلاگم
    http://propicnet.com/fa/users/blog/?username=sarsara
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام. ممنون. قبول حق باشه! ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی