جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

هل من ناصر..

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۶)

  • سیده کوچک
  • باسمک یا الله!

    سلام بچه سید!

    حرفی برای گفتن نیست!
    همین
    پاسخ:
    ... ,
    سلام
    تلنگر به جا و خوبی بود
    التماس دعا
    یا حق
    سلام
    مطلبتون جالب بود.
    من با مطلب ((همزیستی اسلام و آمریکا)) در هشتی به روزم. خوشحال میشم از نظراتتون استفاده کنم.

    در پناه حق
    پاسخ:
    ممنون از حضور گرمتون! اومدیم خدمتتون! ,
    سلاااااااااااااااااام عزیزم .
    خیلی قشنگ بود .
    رفتیم تو فضای محرم محرم .
    ثوابش پای قلم روون خودت .......
    پاسخ:
    سلام گلم!لطف داری ! ,
    درویش!!!
    کربلا امد و من حر گرفتار!..
    دعا کن برایم.
    سلام.
    با دوعکس جدید در سرسرا به روزم.
    در پناه حق
    سلام
    با ((همزیستی اسلام و آمریکا (2))) در هشتی به روزم.
    خوشحال میشم نظرتونو بفرمایید.

    در پناه حق
    سلام
    با ((همزیستی اسلام و آمریکا (2))) در هشتی به روزم.
    خوشحال میشم نظرتونو بفرمایید.

    در پناه حق
    ارادت
    پاسخ:
    شما؟! ,
    آی دوزخ سفران ، گاه سفر آمده است
    سر بدزدید ، که هفتادو دو سر آمده است
  • بنده خدا
  • هر وقت می شنوم:یا لیتنا کنا معک...تو فکر فرو میرم
    یعنی اگر ما اون موقع بودیم کدوم طرف بودیم؟!
    مگر الان برای امام زمانمان چه می کنیم؟
    ما نیز عاشورایی به نام انتظار است...
    پاسخ:
    سلام بنده خدا!خوبی!؟ کجایی کم پیدایی؟! وبلاگت هم که ناپدید شده! ,
    سلام. حال شما؟
    جداَ توی عمر وبلاگ نویسیم با هیچ پیامی مثل پیام شما خوشحال نشده بودم. الحمدلله رب العالمین. دعا کنید خدا توفیق بده شرمنده نشیم.
    نوشته های زیبایت مرا به یاد درویش مصطفی می اندازد.
    خیلی از مرام این درویش مصطفی خوشم میامد!!
    درضمن اگه خودتونو معرفی کنید ممنون میشم!
    یاعلی
    سلام
    ممنونم که به عکاسخونه م سر میزنید.
    مقصود من از اون عکس و اون جملات دقیقاً تکنولوژی نبود. به هرحال آدم باید از امکانات استفاده کند. من اشاره ام به خود سازی بود و اینکه باید به فکر روزهای سخت آینده باشیم. (واقعه ی عاشورا یکی از آن روزهای سخت بود. ظهور حضرت حجت هم. و خیلی سختی های کوچک و بزرگ دیگر هم.)
    در پناه حق
    سلام درویش عزیز
    خوبیم/هستیم زیر سایه خدا و امام رضا!
    تا 1ساعت دیگه اگر قسمت باشه میرم زیارت بانوی 3 ساله
    عجیب که میان این همه دوست یاد شما و سیده کوچک کردم
    اومدم عرض ارادتی کرده باشم و بگم اگر لایق بودم یادتون خواهم بود
    پاسخ:
    ... ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی