جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بمباران الهی

دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۰۵ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۷)

سلام.
امیدوارم در زیر بمباران الطاف و عنایات خاص حضرت باری از صعب ترین خاکریزهای ابتلا و آزمایش سربلند و مطمئن و آرام عبور کنید و به مقعد صدق واصل گردید...
پاسخ:
قدم رنجه فرمودید استاد!امیدوارم با دعای شما  خداوند عنایتی به ما بکند! ,
اول سلام
دوم از حجم آتش آدم می خواهد فریاد بزند
سوم فریاد هم بزنیم چیزی نمیشود. باید توکل کرد و همت بلند داشت
چهارم انشاالله با پایان امتحانات (دانشگاهی) حضورتان رنگش غلیظ تر بشود
پنجم یا علی
  • دانشجو (رهرو )
  • سبلام . خداییش به این موضوع فکر نکرده بودم .
    اصلا نشده بود چون ما که فقط مشغول امتحانات دنیایی بودیم.
    حالا نیم ترم , پایان ترم و بعدشم شروع یک ترم دیگه ....

    از یادآوری دوباره ات ممنون
    کما این که ما همه چیز را می دانیم فقط نیازمند یاد آوری هستیم .
    پاسخ:
    سلام عزیزخواهش! ,
  • پرنده کوچک خوشبختی
  • آره  زیز تیرباران شیطان  چیزی ازم باقی نمونده...
    دیروز با تمام وجود فهمیدم شیطان خیلی پست و ناجوانمرده
    نمی دونم این همه فشار و امتحان برای چیه  خب نمیتونم دیگه تا لهمون کنه دست بردار نیس
    اما بالاخره شکستش میدم
    زیارتت قبول مشهدی!!
    سلام من که نرفتم بمیرم!!!
    می خوام یه وب دیگه درست کنم
    حتما خبرت می کنم تا چند هفته با این وبم میام بعد آدرس جدید رو تو نظر خصوصی هات می ذارم.
    باشه؟
    راستی به حرفت فکر کردم
    الان که ظاهرن دارم بمباران می شم...
    به یه عالمه دعا هم نیاز دارم..
    حتما میام بازم دوست عزیز.
    به ایگرگ عزیز:
    انشاالله زیارتت می کنیم دوست من!
    به خواننده:
    قبول حق!
    به پرنده کوچک خوشبختی:
    ما رو هم دعا کن!
  • مشتاق(یک تکه طنز)
  • هر که در این بزم مقرب تر است
    جام بلا (بمب و اینا!) بیشترش می دهند...
    یا حق!
    سلام..
    به معبر:
    سلام...
    به مشتاق:
    حق نگهدارت توی تقرب هرچه بیشتر به خداوند!
    هر دم اش با من دلسوخته لطفی دگر است..
    پاسخ:
    ... ,
    اول سلام
    دوم حال شما؟
    سوم مهمون نمیخواین؟
    چهارم خوشمان آمد از قلمتان!
    پنجم باز هم به کلبه حقیرانه ما سر بزنید خوشحال میشویم
    پاسخ:
    علیک سلامالحمدللهمهمون حبیب خداست چرا نخوایم؟!ما هم از قلم شما خوشمان آمد.باز هم سر می زنیم! ,
    امتحن  یمتحن  امتحان
    واژه ها  چه خوب پشت سر هم می آیند
    .....
    او قسم خورد به عزت وجلالش
    که امید کسی که بغیر او امید دارد ،ناامید می کند
    امید به اوست که در فصل امتحانان
    یعنی عمر مان
    فصل فصل زندگی را خوب امتحان دهیم
    که هما نا بعد هر سختی آسودگی ای هسن
    .....ان مع العسر یسری........
    -----------------------------------------------------------
    لینک شدید
    پاسخ:
    عمر... یه فرصت تمام شدنی ست که ما فکر می کنیم تا ابد هست!!.. ,
    این طرح با خوندن این جمله تو پست های قبلیتون زدم

    فکه گفتن ندارد....دیدن دارد! دیدن هم ندارد....

    فهمیدن دارد!

    پاسخ:
    راست گفتید!من هم راست گفتم اما هنوز... ,
    سلام دلتنگتان می شویم رفیق...
    یاد دوران بخیر..اومدی تهرون بعد امتحانت بگو باهم بقراریما..
    پاسخ:
    دلتنگتبووودم!!تا بعد امتحانات کی مرده کی زنده!؟ ,
  • مریم بارنی
  • سلام درویش خانوم خوبی ؟؟؟ منم خوبم دلم واست تنگ شده...
    پاسخ:
    سلام دوستم!تو خوبی!؟ما نیز... ,
    سلام
    میدونی انتظار یعنی چی؟
    از من بپرس تا جوابی کاملا متفاوت بشنوی!
    منتظرتم
    پاسخ:
    من انتظارو با تمام وجود حس کردم! ولی حالا دلت نشکنه از تو هم می پرسم!!یعنی چی!؟ ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی