جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

این الرجبیون؟!؟

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۱۶ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۲)

باسمک یا الله!

سلام عزیز!

انشالله از این سه روزهای قشنگ هم باز قسممتون!
ما را هم با خود ببرید و گوشه ای،جایی،کنجی...جا دهید!

رجبتون حلال!
التماس دعا!
پاسخ:
محتاج تریم به دعا! دلم برایت تنگ شده بود دختر! کم پیدایی!! ,
سال 1368 برخی به  آیت الله بهجت گفتند : آقای خامنه ای برای رهبر شدن جوان است ، ایشانفرمودند: همان یکبار که گفتند علی (ع) جوان است برای هفت پشتمان کافیست ! سالروز آغاز امامت مولا و آقای مان حضرت آیت الله خامنه ای مبارک
پاسخ:
برای شما هم مبارک! ,
ما تا دوروز نمازمان را اول وقت بخوانیم (تازه انفرادی نه جماعت) مرتب به گوشه کنار زندگیمون نگاره میکنیم و دنبال پاداش این اخلاص میگردیم.

دیدید؟ زرنگ که باشی تا 19 بگیری همه میگن آخ آخ افت کردیا!
اما خنگ که باشی تا 8ات بشه 9.5 همه به ت آفرین ماشالا میگن.

کاش زرنگ بشیم همه مان.

و لایق.
پاسخ:
به قول بزرگی خداوند چه بی حساب می بخشد و ما چه حسابگرانه تسبیح می گوییم! ,
منم دلم مشهد میخ...وا...د...
پاسخ:
منم! ,
سلام علیکم..
باباحالاماسالی یک بار میایم اینجا...شماکه صاحب خونه ای چرا..؟از اون معبر یاد بگیر:)..البته بگدریم که همون قرنی یک بار که می نویسی ..بدجور ما را به حال می بری ...در ضمن یاد پشت بام مدرسه وخاطره خواندن ها و..حتی کیک گرفتن هایت بخیر...
دیدی فعلا زنده ای جون من قبل این که برگردی ولایت ما روبخبر ...نه نخبر یه راست بیا خونمون بابا!
پاسخ:
مهم همان است که ذکر فرمودید! قرنی یک بار منتهی مفید!!! ما که الان ولایت هستیم رفیق جان! کجای کاری؟!! ,
سلام ریل انتظار قدیمم خواستی بیا...
سلام.
مدتی بود سر نزده بودم ...
قسمت نبوده
اما عزیزم واقعا زیبا نگاشته بودی ...
این الرجبیون ...؟؟!!
سلام می دونم قد من تنها نیستی آخه امکان نداره
تا حالا کسی بهت خیانت کرده؟؟؟؟
نه....پس تنها نیستی....
سلام خوفی منم خوفم
چرا نمیای ؟
بیا دیگه.
متن جدید نوشتم.
مفتخر کنید تشریف بیارید.
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    مطلب زیبا و نکات لطیفی بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    علیکم السلام ممنون لطف دارید! ,
    سلام خوبی؟
    ممنونم که سرزدی داشتم ناامید می شدما.
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم! شما ناامید نشو فقط! ,
    سلام دوستم....چراآپ نمی کنی رفیق؟

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی