جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۱۲ ق.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۷)

  • دانشجو /رهرو
  • سلام بر جناب درویش
    پس ما هم فعلا در آتش بس شما میمانیم.
    در ضمن ما به روز هستیم ...
    شرف حضور بفرمایید خانم ...
    سلام
    اینجا جشن عزای عزیزی ست!
    با قدوم خود مجلسمان را نور باران کنید!
    سلام ولی من اومدم اتفاقا آتیش بیریزم رو سرت
    جواب نظری که برم گذوشتی:
    عامو بورو اوورو بیذو باد بیاد
    به من چه؟ یی کاری بُکُن تا با دیدن ای شکلکا هم یاد خدا بیُفتی
    بری که من هر وقت ماخوام یاد خدا بیُفتما، همش ای گل بلبلا تو ذهنُم میاد! ها کاکو!

    حالو اگه تونوسی بوخونی!
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    با " آقازاده های اسلام " بروزم
    گزیده ای از فرمایشات حضرت آقا در دیدار با فرماندهان سپاه
    شما هم دعوتید
    یا حق
    نه والو! حقیقت کجو بود؟! یی چی بروی خودت گفتی فک کِردی راس گفتی!
    بعدشم بروی چی چی حرف پشت سرُم در میاری عامو؟! ریا سیخی چند تو ای هیری ویری وضع مملکت؟ من خو با خودُم نبودم!
    نه والو! حقیقت کجو بود؟! یی چی بروی خودت گفتی فک کِردی راس گفتی!
    بعدشم بروی چی چی حرف پشت سرُم در میاری عامو؟! ریا سیخی چند تو ای هیری ویری وضع مملکت؟ من خو با خودُم نبودم!
    پاسخ:
    لابد با من بودی!! ,
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    با " وصله های نچسب " بروزم
    شما هم دعوتید
    لطفا در صورت تمایل برای اطلاع فوری از به روز شدن وبلاگ از طریق ایمیل، به آدرس زیر یک ایمیل خالی بفرستید
    shakeri.sajad2@gmail.com
    یا حق
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    بروزم با این پست:
    " بابا! دشمنان را بکش "
    نامه یک فرزند شهید به پدرش
    شما هم دعوتید
    یا حق
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    روز جوان بر شما مبارک
    با " نیم قرن استادی " بروزم
    پایدار باشید
    یا حق
    سلام فائزه جونم خوبی خانووم
    دوست دارم دلم برات تنگ شده دوست خوبم
  • سجاد شاکری
  • سلام و رحمت
    با " جوانی کوه " بروزم
    شما هم دعوتید
    یا حق
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    با " بنام مهدی(عج) ، بر ضد مهدی(عج)! " بروزم
    گزارشی از دین فروشی های شهرداری تهران
    منتظر حضورتان هستم
    یا حق
    پاسخ:
    مطلب بسیار به جایی بود! ممنون از دعوتتون ,
    سلام درویش عالم!
    احوالت؟ سر دماغی؟
    به مناسبت برگشت از سفر یه ولیمه ترتیب دادم شمام دعوتی تشریف بیارین
    پاسخ:
    ولیمه تون شرکت کردیم!خوش گذشت! ,
  • سجاد شاکری
  • سلام ونور
    با " عطش مطالعه! " بروزم
    توصیه ای از رهبر عظیم الشان پیرامون کتابخوانی
    منتظر حضور گرمتان هستم
    یا حق
    سلام از ماست!
    جای شما خالی خیلی خوش گذشت!

    آدم بره زیر تریلی 18 چرخ ولی از هم اتاقیش تیکه نخوره!
    شماره جنابعالی رو به دست آوردم حاج خانم, بی زحمت شماره بقیه رفقا رو بده!
    پاسخ:
    تا باشه از این تیکه ها باشه! تیکه هم اتاقی گله (به ضم گاف) هرکی نخوره خله!! ,
    سلام خوبی ؟؟؟ مشتاق دیدار خانم.
    تو  جهادی با سیده کوچک همسفر بودیم ...
    با سفرنامه جهادی به روزم.
    التماس دعا .

    پاسخ:
    سفرا بخیر باشه! کاش جای ماهم خالی می کردین ,
    سلام
    پاسخ:
    علیک سلام! ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی