جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تافته ج د ا بافته!

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۱۴ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۷)

حسین جان(ع):
پس از تو خون،سرخی اش را از تو گرفت و سرخ ماند...
پس از تو بزم عاشقان رنگ لاله گرفت و غروب ،با دل های گرفته به نجوا پرداخت...
با پست "سرخی خون"در خدمتیم .مارو از نظرات زیباتون بی بهره نذارید...

پاسخ:
خوش آمدید! ,
عینا اینکه هی دعای تعجیل در فرج را میخوانیم. هی میخوانیم. بیاید که چه؟ من لایق سربازی اش شده ام؟ بیاید با دیدن ام لبخند می زند به رویم؟
نه؟
پس بیاید که چه؟ شرمندگی ام را زودتر میخواهم؟
نمی فهمیم چه میگوییم. فقط ورور میگوییم که گفته باشیم.
پاسخ:
من حتی اخیرا تصمیم گرفته ام که شرمندگی ام را ببینم اما ظهور را هم ببینم!! ,
راستی قالب نو مبارک
پاسخ:
ممنون! ,
سلام مجدد.
چقدر خوب که تلنگرهای ذهنی ات را می نویسی...
بسییییییی سعادت ست.
هر آنچه از دل براید
لاجرم بر دل نشیند.
نوشته ات خالی از این یک بیت نبود.
التماس دعا.
سلام
قل قل سوالهایتان با 4 قل قرآن آرام میگیرند
پاسخ را در آن ها بجوئیــــــــد
پاسخ:
سلام 4 قل خودشان چشمه جوشان قل قل اند! ,
بسم رب الشهدا و الصدیقین
با سلام
به قول تو ما هنوز تو بسم الله دینمون موندیم ولی هنوزم پیدا میشن کسایی که با وجود سن کمشون و با وجود به چشم ندیدن انقلاب و جنگ تحمیلی عشق شهادت دارن تا جایی که بهش هم میرسن!
یکیش شهید جنیدی!
بیا به وبلاگم و با یه فاتحه روحشو شاد کن
یا حق...
پاسخ:
کاش که ما یکی از اونا باشیم. ,
سلام عزیزم.
خیلی قشنگ گفتی.
شاید چاره ش یه کم دست برداشتن از راحت طلبی ها و اخلاص و دعا کردن به حال هم باشه.
چشمه معرفتت همیشه جوشان.
التماس دعا مومن
پاسخ:
التماس دعا ی بیشتر ,
سلام و نور
گسترش فساد تا کی؟
با " چهل ساعت در پناه شهدا " بروزم
تحصن بنده در بهشت زهرا
منتظر هستم
چند وقتیه مطالبتون رو میخونم
حرف دل است
خصوصا این پست تافته ی جدا بافته
:(

دنیا دنیا عذر!
قابل قبول است؟!

سلام و رحمت خدا...

:)
پاسخ:
دنیا دنیا بخشش!درود و رحمت خدا... ,
سلام درویش
یی چی بهت میگما!
البته اگه سنگ سیاه نشم که به سید آل رسول چیزی بگم!
خب بچه چرا نظرات وبتو هی غیرفعال میکنی؟؟

همین! دلم پر بود گفتم یه کم خالیش کنم

فعلا
پاسخ:
سلام عزیز خونتو کثیف نکن خوب نیست!جایی که نظر غیر فعاله مال اینه که نظرو باید جای دیگه ای بدی! یاعلی ,
آپ نمی کنی؟
فوق العاده گفتی...
نفست حق!
فوق العاده گفتی...
نفست حق!
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    باید برای ظهور کاری کرد...
    بروزم با " فراخوان گنـــاه "
    شما هم دعوتید
  • سجاد شاکریـــــ
  • سلام و نور
    به حضور خانواده های شهدای انتفاضه شرفیاب شدم
    قطره ای از دریای حرفهایم در مورد این دیدار را بخوانید
    " دخترک فلسطینی و من "
    تشریف بیارید
    پاسخ:
    سلام و نور علی نور!صفحه وبتان باز نشد! ,
    میدونی چقدر دلم برات تنگ شده بی معرفت؟؟؟؟
    من عروسی می خوام!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی