جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۱۶ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۰)

سلام نگران نباشید . طبیعیه. اگه کسی انتظاری غیر از این داشته باشه یا مجرده یا زمان تاهل وبلاگ نداشته یا اگر هم داشته خودشو یادش رفته انشاالله هرجا هستید سلامت باشید
به آقای کاظمی:
هرکار کردم نشد در وبلاگ خودتان جواب بدهم
نقل اینها نیست
مساله دل من است که با نوشتن بیگانگی می کند! انگار قهر کرده است. پشت کرده به من ناجور!
حرفهایم را نمی گذارد بنویسم.
از قلم دور میشوم قلبم می گیرد
بین قلمم و قلبم رابطه نزدیکی ست به اندازه یک "ب"!!!
برای همین است که می گویم از تعطیلی دربیا...
سخت نگیرید. خودش باید بیاید. بگذارید در مسیر عادی برود تا به وقتش. بالاخره روزی میشود...
سلام رفیق ..نمی دونم چی بگم دوست دارم بگم بنویس اما ..حقیقت اینه که یاد خودم می افتم اون روزای بعد عقدم که تقریبا منم وبلاگ رو تعطیل کردم ...وب که خوبه حتی دیگه شعر نگفتم...نمیدونم آخه .واقعا نمیدونم چه خاصیتی دراین امر نهفته که آدما یی مثل ما ذوق نویسندگیشون کور میشه...
  • یه بنده خدا
  • به نام او
    دکتر علی اصغر خانی
    کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی "جبهه متحد اصولگرایان"
    کد انتخاباتی:2781
    سوابق:پژوهشگر و مدرس دانشگاه
    از فرماندهان دفاع مقدس وقائم مقام لشگر27 محمد رسول الله (ص)
    مشاور شهردار تهران وشهردار منطقه 11
    شهردار نمونه در سال 1389
    جانباز.برادر شهید و92 ماه حضور در جبهه
    رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی میثاق تهران
    منتظر حضورتون در 12 اسفند هستیم
    ×××رای ما دکتر علی اصغر خانی×××
  • از تبار فاطمه...
  • سلام بر درویش از نوع بی ریشش
    فک کنم منم باید از تعطیلی درام.تو وب نوشتن لطفیه ک تو جاهای دیگه پیداش نکردم....
    شاید اپ کردم!خدارو چ دیدی...
    با ی اسم دیگه...این یکی یکم سنگینی میکنه برا من..زیادیمه...بعد 2..3 سال فهمیدم!
  • از تبار فاطمه...
  • سلام بر درویش از نوع بی ریشش
    فک کنم منم باید از تعطیلی درام.تو وب نوشتن لطفیه ک تو جاهای دیگه پیداش نکردم....
    شاید اپ کردم!خدارو چ دیدی...
    با ی اسم دیگه...این یکی یکم سنگینی میکنه برا من..زیادیمه...بعد 2..3 سال فهمیدم!
  • از تبار فاطمه...
  • سلام بر درویش از نوع بی ریشش
    فک کنم منم باید از تعطیلی درام.تو وب نوشتن لطفیه ک تو جاهای دیگه پیداش نکردم....
    شاید اپ کردم!خدارو چ دیدی...
    با ی اسم دیگه...این یکی یکم سنگینی میکنه برا من..زیادیمه...بعد 2..3 سال فهمیدم!
    سلام نه تعطیل نکن ولی بعضی وقتها لازمه مثل جمعه ها به روزم
    سلام سال نو مبارک شما که به روز نیستید. ولی ما به روزیم در پناه حق

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی