جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بی غیرتی تا کجا؟

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۸)

آموزش خیاطی خانم عمرانی مدرس صدا و سیما و مولف و مبتکر روش سادریک 11 عدد دی وی دی شامل : 120 برنامه تلویزیونی خانم سیما عمرانی در برنامه اتاق آبی شبکه یک صدا و سیما در مورد آموزش خیاطی با کیفیت عالی حدود 120 ساعت آموزش تکنیکهای مختلف در خیاطی قابل استفاده برای هنرآموزان و هنرجویان کارودانش،فنی وحرفه ای
سلام
بعضی دردها را نه می توان گفت و نه می توان به دوش سکوت کشید...
که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد!
این روزها این سوال در ذهنم در تردد است که اینگونه سراسیمه در حال تعظیم و تجلیل مقام آن امام همام (ع) هستیم یا درشت نمایی اراجیف و خزعبلات یک انسان نما؟!
من برگشتم
من برگشتم
الله اکبر
ولادت امام جواد (ع) گذشت!؟ کسی بنر و تبلیغاتی دید؟!... ما چه مان شده است آخر؟!
کاش به صدای این توهین لااقل بیدار شده باشیم... نمی دونم... تقصیر خودمونه... کم می ذاریم... یادمون می ره: کلکم نور واحد... متاسفم برای کسایی که می گن باید به این توهین ها بی توجهی کرد تا ادامه پیدا نکنه... رسم محبت رو یادمون رفته... بی توجهی فقط گستاخی دشمن رو بیشتر می کنه... عید میلاد امام حق و عدالت، روح ایمان و هدایت، حبیب قلوب مومنین امیرالمومنین علی علیه السلام بر شما مبارک...
سلام سید..... هرچی میخواستم برات بنویسم پرید! الان فقط یه جمله داره تو ذهنم هی میاد و میره:               اللهمّ عجّل لولیّک الفرج  التماس دعای فرج؛ فقط فرج...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی