جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا من هو ذکره حلو

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۲۷)

  • آمیزفرنگیس
  • دهانمان طعمش عوض شده است.. زیبا و دوست داشتنی.یا خیرالرازقین خدا خیرتان دهد.
    پاسخ:
    ممنون و شما را نیز خیر دهد! ,
    به هر لطایفی که می دانی نگذار از سفره ات گرسنه برخیزم! تعابیر خوبی در آغاز به کار بردید ، تا حالا اینجوری بهش نگاه نکرده بودم . واقعا که ذائقه وقتی تغییر کند ، واویلاست .
    پاسخ:
    ممنون از حضورتان! ,
    خیلی زیبا بود. یا من هو ذکره حلو انشاالله خودش مراقب طعم دهان و ذایقه مان باشد. والا ما که استاد بخشیدن آسمان به زمینیم.
    پاسخ:
    واقعا! ,
    خیلی زیبا بود ومقایسه های بسیار هوشمندانه ممنون به من هم باز سری بزنید
    پاسخ:
    انشاالله خدمت هستیم ,
    هرچه هست همین چای و استکان کرده
    پاسخ:
    ؟! ,
    سلام خدا بر شما ممنون از حضور گرمتون توی وبلاگ خودتون؛ مطالبتون رو خوندم و بسیار لذت بردم؛ ان شاالله بتونیم دوستان مجازی خوبی برای هم باشیم باافتخار لینک شدید یاحق
    پاسخ:
    سلام لینک شدید ,
    زیرلب زمزمه کرد آسمان مال من است
    پاسخ:
    اونمیدید و خدایا میکرد.... ,
    راستی یادم رفت بگویم از قدیم گفته اند با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشود
    پاسخ:
    من هم یادم رفت توى متن بیاورم اما وصف العیش هم نصف العیش است!! ,
  • منم یه زایرصفا
  • سلام عالی بود، عالی! انشالله همیشه دهانتان به ذکر رب العالمینمان همیشه شیرین باشد... التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون انشاالله! ,
    سلام و رحمت خدا طاعات و عبادات شما قبول حق. مطلب جالبی بود. خداقوت التماس دعا در این ایام.. یازهرا
    پاسخ:
    ممنون ,
  • مرتضی برادری
  • سلام.  ان الله یرزق من یشاء بغیر حساب.
    پاسخ:
    علیکم االسلام و یرزقه من حیث لا یحتسب! ,
    Salam Khoda ghovat Zende bashid Khoda az sar taghsirate ma begzarad Eltemas 2a
    پاسخ:
    ممنون ازحضورتون! موفق باشید ,
    سلامات بر رفیق خودمان! یا من هم ذکره حلو یاد دعای جوشن کبیر می افتیم ، با آن همه اسامی زیبایش و صدایش کردن با فراز و نشیبی دلخواه ...
    پاسخ:
    اصلا هدف همین اذکار جوشن کبیر بوده است....! مثل همیشه خوش آمدی! ,
  • پس چی شد ؟ ها؟!
  • شگفتاازمن که توکلم برمردم است وتوقعم ازخدا! شگفتاازمن که هرآنچه خواسته ام کرده ام بالفظ اگرخدا بخواهد! شگفتاازمن که تنها اندوه رابه مهمانی خداوندمیبرم وسهم شادیم را نمی پردازم! شگفتاازمن که لقمه های مردم را میشمارم وهدایای بیشمارخداوندرا از یاد میبرم!
    پاسخ:
    وماشگفتیهاى بسیار داریم.... ,
    سلام حلوایی است این ذکر "حلو"خدایی اگر ما انسان باشیم
    پاسخ:
    اگر ...! ,
  • باز باران
  • سلام اینم دلیل! دیگه چی میخوای؟ اینطور وقتا میگن کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودم! خطاب به خودت و آقاتون: شما رو به جان مادرتان دعایمان کنید! یا حق.
    پاسخ:
    ملتمس دعاییم شدید! شماراهم دعا میکنیم! ,
  • سارا مسعودی
  • تقبل الله . فائزه حسینی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که لینگ حرفنگستان هم به چشم می خوره؟
    پاسخ:
    تقبل الله ایضا!! بله با اجازه بزرگترها! ,
    سلام  و طاعات قبول ! از شما دعوت می شود در سومین مجلس هیئت وبلاگی فاطمه الزهرا سلام الله علیها شرکت کنید . التماس دعا
  • ;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
  • عزیزم ممنون ار حضورت و دل گرمیت
    پاسخ:
    خواهش میکنم! ,
    سلام دوست عزیز ، برای پله ششم و هجدهم  جای خالی داریم ، اگر ششم را بنویسید خیلی بهتر است . در هر حال خبر بدهید ، در خدمتیم .
    یا صریخ المستصرخین
    سلام با اجازت مطلبتو تو وبلگم گذاشتم اگ مشکلی داشت برام یادداشت بذار تا برش دارم.خیلی باحال بود.ممنون
    سلام دوست عزیز . خوشبختانه بعد از شما دو پیغام گرفتیم ، که قبلا مطلبی ننوشته بودند و با اجازتون اونها رو ثبت کردیم . امیدوارم هیئت مجالی باشد برای ارتباطات مجازی مداوم و موثر . التماس دعا
    داستان  من و خدا و عشق و امید داستانی تکراریست؛ شاید بودن همت در جمع ما می توانست مارا به هم برساند!!! امروز میخواهم داستانی از نو بنویسم؛ باتمام وجودم، باتمام قلبم، با تمام نداشته های داشته ام و با تمام ایمان کوچکم... روزی بود و روزگاری... انقدر عاشقش بودم که همه چیزم را برایش باتمام عشق فدا کردم؛ مثل حسین... +خدایا مرا فقط گوشه ی چشمی... + التماس دعای مخصوص
    پاسخ:
    همچنین التماس دعای مخصوص تر!! ,
    سلام درخدمتیم
    پاسخ:
    سلام هرچه تلاش کردم نتوانستم نظر بگذارم ... ,
    سلام. طاعات قبول! چه زیرکانه به هدف زدید، آنچه  تحول و تغییر و تعالی و هبوط و احباط و سقوط و صعود و نزول ... در عالم حیات انسانی حادث می شود  از پله نخست  "تغییر ذائقه" است ...!
    پاسخ:
    به به !منور فرمودید! تاییدشماطعم دیگرى دارد! ,
    پله پانزدهم آماده قدم نهادن شماست یا مقلب القلوب ... آسمانی شدیم
    پاسخ:
    ممنون از دعوتتان! ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی