جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رمضان نوشت

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۰)

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن ‌ ‌‌
  • آمیزفرنگیس
  • تو آن کسی هستی که امر کردی که سائل را از در نرانیم و ما اکنون زار و دل شکسته بر در تو ایستاده ایم...فتصدق علینا
    پاسخ:
    فتصدق علینا... و پیاله های ما را پرکن! ,
  • پس چی شد ؟ ها؟!
  • یوسف ما در ترازو چند باشد همچو سنگ ای به همت از زلیخا کمتران غیرت کنید .....
    پاسخ:
    .... آنکه یوسف به زرناسره بفروخته بود! , .... آنکه یوسف به زرناسره بفروخته بود! ,
    امشب را در کنار ثانیه ها آمین گوی آرزوهایت می شوم آرزویم را دعا کن!!!!! التـــــــــــــــــــــ...ــــــــــــــــــــــــــماس دعا ...
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا .. ,
    سلام و عید پیشاپیش مبارک ! اگر پیگیر جلسات آینده هیئت هستید به ما سر بزنید .
    پاسخ:
    سلام بله پیگیرهستم ولى موفق نشدم براتون نظربذارم.ازجمع بندى هم ممنون.کاملا حسم مثل شمابود . وقتى جوشن میخوندم...!! ,
    بسم الله سلام علیکم؛ متشکر از حضور و پیشنهادتون... یکی دیگه از دوستان هم گفتند ولی نکته ی اول اینکه به نظرم اینطوری که مضارب صحیح پنج باشه بیشتر یاد رفقا می مونه، و دومین مطلب این که واقعاً انتظار داشتم مشارکت بیشتر باشه ولی نبود متاسفانه، و نمیشه فاصله ها رو کمتر از این کرد، کفاف نمیده...... بعد این که من آرشیو این طرح رو جمع آوری میکنم و میشه هر زمانی هرکسی خواست سربزنه و از قرارها مطلع بشه..... امید دارم به نگاه خودشون... با سپاس مجدد - یا زهرا(س)
    پاسخ:
    انشاء الله موفق باشید ! ,
    سلام عیدتان مبارک
    پاسخ:
    سلام.عیدشماهم مبارک! ,
    سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه میخوای آمار سایتت و پیج رنکت تو گوگل بره بالا به ما یه سر بزن و وبلاگت و ثبت کن . تبادل لینک هوشمند ورایگان جی لینک ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌
    سلام سید جون(:
    کف بر شدم بی اغراق ازین نوشته
    ینی عالی بودا
    کشفت نکرده بودیم آبجی
    کلا خیلیییی قشنگ ادبی مینویسی چسبید به تنم.
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوش اومدی! لطف داری به پای شما نمی رسیم بی اغراق! ,
    نوشته هات با دل آدم بازی میکنه
    پاسخ:
    ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی