جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بداهه نوشت

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۸)

  • پس چی شد ؟ ها؟!
  • سلام سید ! عاشق لینک های مفید وبتم !
    پاسخ:
    معلوم نی از کجا اومده!! ,
    سلام. خدا بزرگه. ما که توی ماه مبارک هم تفاوتی نکردیم با قبلش.
    پاسخ:
    سلام بله ماییم که همیشه کوچیکیم! ,
    "شهید غلامعلی پیچک: مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم،از انحراف می ترسیم!" + سلام دوست من؛ شرمنده ام ازینکه مدتی نتونستم براتون کامنت بذارم؛ خدامیدونه چقدر هرروز مشتاقانه برای امروز چشم می کشیدم تا بتونم مجدد بیام و از مطالبتون بهره ببرم!!! موفق باشید یاحق
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفتون ما هم بهره میبریم از مطالبتون! ,
    آدم تو ماه رمضون حس میکنه هرچقدرم داغون باشه باز مهمونه و میزبات هم کرییییم
    اما بعدش چی؟؟؟
    ما که قبلو بعدش تفاوتی نکردیم مگه اینکه همون حس هم رفت
    پاسخ:
    بعدش... ,
  • یه خواننده
  • تف به ریا!
    پاسخ:
    بله همان که شما م ی ف ر م ا ی ی! ,
    سلام بلاگتون رو دیدم  مطالب خوبی داشت ازش استفاده کردم  اگه دوست داشتید از وب سایت ما هم دیدن کنید مطالبش راجع ساختمان هوشمند هستش مثل بیاری گیاهان و تغذیه حیوانات خانه هوشمند دسترسی و کنترل از راه دور  خانه هوشمند سیستم های صوتی و تصویری خانه هوشمند کنترل روشنایی خانه هوشمند و .. اگه از مطالب وب سایت ما خوشتون اومد لطفا مارو لینک کنید ممنون که به من سر میزنید http://mehestan.org
    salam khoobi? ma ham zendeo khoobim alhamdolelah. asbab keshi? na ma na? ki gofte ma asbab keshi kardim? felan hamun khune hastim, vali ye khabari daram barat ke be zudi migam ta surpriz shi...
    پاسخ:
    چه عجب شما رخ نمودی!!! بی صبرانه منتظرم ,
    من ملک بودم و فردوس برین جایم بود...
    پاسخ:
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی