جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خدا

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۸)

و باز شدن گره ها... این روزها از فکرم گذر می کنی ...
پاسخ:
باز خوبه از فکر یکی گذر کردیم!... ,
سلام دوست گرامی ام از نظری که در صبر ریحانه ها برایم گذاشتید مچکرم موفق باشید در پناه حق
پاسخ:
قابلی نداشت! ,
هنووووز کو تا بشناسی!!
پاسخ:
شمام که کلا مارو ضایع کن هی....!!! ,
الفبای پرورش ماهی قزل آلا را بیاموزید.

از انواع استخر و احداث استخر ؛ تا درمان بیماری ها و پیشگیری از بیماری ها

آموزش نحوه ی انتقال و پرورش ماهی قزل آلا

تغذیه و روش های پرورش ماهی های قزل آلا

اطلاعات عمومی پیرامون پرورش ماهی قزل آلا

و آموزش همراه با نمایش فیلم

الفبای پرورش ماهی قزل آلا را یاد بگیرید

و تولید کننده موفق باشید . . .

http://6667.bitasell.ir/product/view/277
من واسه همسرم توی وبلاگمون واسش یه تولد گرفتم مطمئنم اگه تشریف بیارید خیلی خوشحالش میکنید وقت کم دارم دیگه فردا تولدشه:) و اینکه اگه توصیه ای واسه زندگیمون دارید خوشحال میشیم بهمون بگید:) ممنووووووووووووون
پاسخ:
مبارک باشه! ,
سلام.قالب نو مبارک.
پاسخ:
سلام سلامت باشید! ,
این کلام مولا در باب قضا وقدر بسیار راه گشاست وخوب معنا می شود به روزم
دروغ میگم؟!
پاسخ:
بابا ما ذکر حدیث کردیم... نگفتم که من!!! شما خوب!! تاج سر ما! ,
...
.....
«...» دراماتیک تر از «.............» هست.
پاسخ:
............... ,
دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . . راه آسمان باز است ، پر بکش او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند. .. ------------------------ اپم
پاسخ:
ولی وقتی دلت باز شد چی..؟ دوباره برگردم زمین؟!؟... ,
  • بهترین کسب درآمد اینترنتی
  • سلام خداییش وبلاگ خوبی داری اگه می خوای از بازدید های وبلاگت درامد مستقیم بگیری می تونی تو سایت زیر عضو بشی و بعد از اینکه پولت به 1000 تومن رسید تو کمتر از 12 ساعت بگیریش فقط کافیه کد کسب درامد رو ازش بگیری و تو وبلاگت بزاری من خودم عضوشم سایتش عالیه. http://parspa.s2a.ir
    سلام وبلاگتون رو دیدم مطالبش قشنگ بود ازش استفاده کردم لطفا سایت مارو هم نگاه کنید http://mehestan.org/page.php?29 مطالبش راجع ساختمان هوشمنده مثل آبیاری گیاهان و تغذیه حیوانات خانه هوشمند سیستم های صوتی و تصویری خانه هوشمند سیستم‌های حفاظتی وامنیتی خانه هوشمند کنترل روشنایی خانه هوشمند و غیره  . اگه از مطالب وب سایت ما خوشتون اومد لطفا مارو لینک کنید
  • برده ولی آزاد
  • چنان درگیر چاله های پشت سر بودم که چاه پیش رو را ندیدم کسی که از اوج می ترسد پایین ترین پله را بالاترین پله می بیند. خوشا آنانکه با گذر عمر پیر و با کهنه شدن عشق جوان می شوند. حرص و طمع اگر در جوانی پیر نگردد در پیری جوان تر گردد. تقدیم شما از هر آنچه نیکی ست.متشکرم از حضورتون عزیز
    پاسخ:
    خواهش میکنم. ممنون از جملات زیباتون ,
    بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری. برایم از عشق بخوان؛ عشقی برای معشوقی فنایی ناپذیر و جاودان برای همیشه... چه شبهایی که برای تو فریاد نزده ایم و دلهامان هوایت نکرده است!!! برایم دعا کن؛ از برای استجابت دعاهایم و رفع حاجاتم!!! می خواهم با اوباشم و برای او بمانم... برایم دعاکن... ................................. + شرمنده یه مدتیه نیستم؛ باید کم کم به این بودن ها و نبودن های ما آدم های کوچیک عادت کرده باشین و به بزرگی خودتون مارو ببخشین!!! التماس دعا
    پاسخ:
    دشمنتون شرمنده! عادت که کردیم نه به نبودن های شما! به نبودن های خیلی های دیگر هم عادت کرده ایم! اما همین اندک حضور هم غنیمت است و مایه امتنان! ,
    کاش بشکند این عزم های بی رمق را گاهی... که گاهی ببینیمش...
    پاسخ:
    با رمق هاشو میشکنه بانو!! اونایی رو که حسابی براش برنامه ریزی کردی! همونایی رو که مو لا درزش نمیره! ,
    عاقا این جناب "یه خواننده" خیلی باحالن ها!!! باز ازین خواننده های بی تعارف اهل دل سراغ دارین یا یه دونه بود تموم شد؟ انصافا هیچی اندازه نظرات ایشون به ما نمیچسبه! استعداد کشف نشده اند! هرچند حال شما رو کمی تا قسمتی میگیرن ولی رفیق شفیق به ایشون میگن
    پاسخ:
    شایدم کشف شدن ما خبرنداریم!! ولی معمولا که از دنده چپ با ما حرف می زنند! ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی