جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برای آقام!

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۲۳)

امروز قهر بودم با همه ی دنیا اومدم اینجا که چند تا صفحه رو فقط ورق بزنم بی اون که کلمه ای بگم ولی اینجا نتونستم چیزی نگم قفل از زبونم باز شد روم نمیشه بگم ولی برای بار اول توزندگیم امروز از خدا گله دارم میدونم من حق گله ندارم اما اینبار دارم میدونم گله داشتن از خدا جرمه ولی دارم شرمنده خدا ولی دلم گله داره!!!!!!!!
پاسخ:
خوشحالم که ورق زدن این کلبه درویشی باعث شد حرف دلتو بزنی! ولی حرف دلتو همیشه به خدا بگو...همیشه اگه گله هم داری بگو! خدا با گله های بنده هاشم عشق بازی میکنه! بعدشم کی گفته گله داشتن از خدا جرمه؟...ناامیدی از خدا جرمه! ,
میگم با دل آدم بازی میکنن نوشته هات! اینم شاهد مثال! بدجووووووووووووور حال منه این نوشته!!!!!!!! برام خیلی جالب بود که انقد دقیق انگار حال منو گفته بودی، این دل آهنی که هر چه به در و دیوار میزنمش نمیشکنه...
پاسخ:
اصن یه وضى...! ,
بهشت، گوشه‌ای از صحن قدس توست ...
پاسخ:
... ,
سلام عیدتون مبارک و التماس دعا
پاسخ:
سلام عیدشمام مبارک! ,
"آهن ها هم گاهی زنگ میزنند!" آقا علی ابن موسی الرضا به روضه مادرشون فاطمه زهرا (س) خیلی حساسن! روضه خانم را اگر بخوانی، هرچه نزدیکت باشد نرم میشود! . . عیدت مبارک بانو! التماس دعا. یا حق.
پاسخ:
حالا این وسط روضه خوان ازکجابیاورم؟؟! ,
کامنت قبلی مال من بود
پاسخ:
,
تایید می کنم! کج و.. کوله شده!
پاسخ:
,
سلام مثل همیشه زیبا علی الخصوص حس گشتن و پیدا نکردن کارت مترو و رفتن دبگران. عالی
پاسخ:
سلام و مثل همیشه ممنون از حضورتون! ,
سلام اگه نوشته هات قلم خودته که به گمانم هست باید بگم یه پا نویسنده ای خوب اون جریان داره کم کم تموم میشه ولی امیدوارم من و تو ادامه داشته باشیم
پاسخ:
ممنونم از لطفت بانو! منم امیدوارم ادامه داشته باشه! ,
  • باز باران
  • تو خود روضه خوان دلت باش... روضه خانم روضه خوان نمیخواهد؛ دخت گرامی نبی اکرم را سیلی زدند... سید بانوان عالم را! حق محق ترین بندگان خدا پایمال شد... مادر سادات را کتک زدند... یاس طه کبود شد... اینها بس نیست برای زنگ زدن دل آهنین؟! یا زهرا! زنان و دختران مسلمان حیا را خورده آبرو را قی کرده اند... یا فاطمه! زنان و دختران عامل حجاب را رئیس دانشگاه و رئیس جمهور میدانند نه خدا را! یا الله! به حق حجتت مواظب ارزش چادر باش...!
    پاسخ:
    مردمی که اعتقادات بهشان تزریق می شود معلوم است وقتی تزریق کننده نباشد اینطور افسارگسیخته می شوند! افراط و تفریط دو لبه یک شمشیرند... کاش برای دل آنها کاری می کردیم! یا خودشان حداقل تلاشی می کردند...! ,
  • باز باران
  • سادات چه خوب شد رفتی و ندیدی دانشگاه به چه روز افتاده! چه خوب شد رفتی و ندیدی ..... ولی تو خوابگاه جای خالیت به شدت احساس میشه! لااقل برای من...!
    پاسخ:
    بهتون سر میزنم انشاالله! ,
    سلام دوست عزیز نمیدانم کی هستی چی هستی اهل کجایی فقط میدونم فرصت خوبی برات پیش اومده تا از همین اینترنتی که هر روز وقت با ارزش خودتونو پاش میذارید کسب درامد کنی و کار خوب و راحت و پر درامدی داشته باشی فقط 2 دقیقه وقت بذارید و تا اخر مطلبو بخونید کارش خیلی راحته فقط کافیه روزی حداکثر 20 دقیقه براش وقت بزارید تا در ماه درامدی از 100 هزار تومن تا 1 میلیون تومن داشته باشی و اگه صبر و تلاش و پشتکار داشته باشی تا ماهی 1/5 تا 2 میلیون داشته باشی پس از همین امروز شروع کنید برای اطلاعات بیشتر و معرفی سایت دیگر و اموزش ثبت نام و نحوه کسب کار به وبلاگم bikarabian.mihanblog.com سر بزنید نکته: هیچوقت در یک سایت دو حساب کاربری درست نکنید چون حساب شما مسدود میشود و همیشه به انجمن سایت سر بزنید و از مطالب انجمن استفاده کنید و اگر سوالی داشتید میتوانید در انجمن مطرح کنید خوب حالا میریم سراغ سایت این سایت یکی از بهترین سایت کلیکی در ایران میباشد که در دارای پرداختی کمتر از 12 ساعت و زیر مجموعه فعال است و هر کلیک زیر مجموعه دو برابر سایت های دیگر است برای ثبت نام در سایت گنج باکس لینک زیر را بالای مرور گرتان کپی کنید و مراحل ثب
    در و دیوار یعنی..هر برنامه ای که می ریزم..هر جوور هماهنگی که می کنم...حتی اشکی که...
    سلام بر سید کج و کوله خودمان! تاریخ پستت رو که دیدم فک کنم همان زمانی بود که من زهره مشهد بودیم... نمیدانم دلت هوایی شده بود یا نه اما دلم میخاست خبرت کنم! خودم بعد یکسال رفته بودم... تو که خود دائم المشهدی ... البته میدانم که باز دلت می خواهد من که میگم آقایمان جنس بنجول زنگ زده  نارنجی شده را بیشتر از ما می خرد ...
    پاسخ:
    سلام.... چطوری بانو! زیارتا قبول! هوایی مون که کردی ولی خوب کردی! بازم از اینکارا بکن... ,
    سلام آبجی امیدوارم احوال دلت بهتر شده باشه دیگه وقتی هر کدوم از خواهرامون یه جای ایران باشن همین وضعم پیش میاد دیگه! خدا نصیب شما بکنه دوستان خوب مثل خواهر که همینطوری باهاشون دل و قلوه رد و بدل کنی
    پاسخ:
    سلام بر شما احوال دل که تا دلدار نبینه خوش نمیشه...ولی خب! خدا برای هم حفظتون کنه! ما به دوست خوبم راضییم اگه خدا قسمتمون کنه! ,
    سلام نایب الزیاره هستیم اگر خدا قبول کند.در کوی رضا مسافتها نه کیلومترهاست که دلهاست.دلت را اکنون به پنجره فولادش نزدیک کن.باز هم نزدیکتر...
    پاسخ:
    امشب من و این پنجره فولادی قلبی که دخیل بسته ام با شادی... ای عقل که دیرت شده برخیز و برو! ما بنده عشقیم برو! آزادی! ,
    سلام منم دیروز پریروز اومدم اینجا! چه جالب دل به دل.... خوندم اما نظر نذاشتم چون .... چی بگه آدم....
    پاسخ:
    سلام خوش اومدی. نظر شما مایه دلگرمی ماست! ,
    پست اول برنامه های محرم هیئت را در زائرصفا بخوانید . منتطر نظرات خوبتان هستیم.
    آموخته ام … که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی . . .
    پاسخ:
    بله! ,
    عکس....متن.... همه ادم را هوایی میکنه...
    پاسخ:
    خوش آمدید! ,
    به روزم
    یه چند روز بود هر چی سعی میکردیم وارد وبتون بشیم، نمیشد و وبتون هی راه بله میخواست حالا که بالاخره رخ نشون داده، شما اپ ننموده اید... یعنی انقد خونه داری سخته؟!؟!
    پاسخ:
    اگر کمی دیرتر می آمدی بانو آپ کرده بودم!! ,
    چقدر به دل مینشست...سپاس .حالم خوب شد با خوندنش...
    پاسخ:
    لطف دارین.. ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی