جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قربانی

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۰)

سلام بانو خب خدا رو شکر! مثل همیشه از نوشته هاتون لذت بردیم! چقدم که تر و تمیز غر زده بودی از دست "این" اگه شما فهمیدی با "این" چکار کنی به ما هم بگو... همین که وجودشو فهمیدی خیلیه!
پاسخ:
گاهى وقتا نمیفهمم دقیقادارى تعریف میکنى یانقد!! به عبارتى شمام تر وتمیزنظرمیدى!! ,
خدا قربانیش کنه عایا؟ قربانی میکنه عایا؟
پاسخ:
ماکه نتونستیم مگه خودش مددی کنه... ,
سلام سفر به قبله... http://zareh.blog.ir/post/149
پاسخ:
علیک سلام! ,
قصه قربانی و قربانی شدن سر درازی داره سر نخ خوبی دستته ادامش بده انشالله همه بونیم خودمونو ب قربانگاه ببریم.
پاسخ:
انشاالله...من که چشمم آب نمیخوره! ,
سلام عالی بود. حین خوندن بخش اول متن داشتم به این فکر میکردم که چطور میشه در حل این مشکل خانوادگی کمک کرد تا به آدمیزاد نوشت رسیدم. باید خودش و با دست خودش چاقو را در دستمون نگهداره و با نیروی خودش ببره.
پاسخ:
عمدا اینطورنوشتم... واقعا مشکل خانوادگیه!!ولى یه مشکل خانواگی همگانى! ,
جدول برنامه های هیئت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برای دهه محرم منتشر شد. در ضمن جهت اطلاع رسانی در فضای مجازی روی شما حساب می کنیم .
پاسخ:
چشم سعى خودمو میکنم! ,
  • یه خواننده
  • همچین نوشتی فکر کردم با کسی مشکل پیدا کردی...خب نمی تونی از اول عین آدمیزاد بنویسی؟! گفتم خدا بخیر کنه باز چیشده!
    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم! ,
    سلام بسیار ممنون از لطف شما ما لینکدانمان فعلا تعطیل است ولی سرمیزنیم یاعلی
    پاسخ:
    لینک کردنم منوط به لینک شدنم نیست...ازجایی خوشم بیاید لینک میکنم. یاعلى ,
  • زهرای فاطمه
  • در این های و هوی روزگار ... دل خوش کرده ام به ضریحت، آقا!
    پاسخ:
    ... ,
    وای بهتر از این نمیشد گفت من شدیدأ به این درد مبتلام و از این بابت غمگین و حشت زده
    پاسخ:
    ... خدا همه مونو به راه راست هدایت کنه... حداقلش اینه که فهمیدیم ازدستش خسته شدیم! ,

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی