جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قضا و قدر

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۹ ب.ظ

قضا و بلای الهی چیست؟!

خواندن آیة الکرسی چیست؟!

و گفتن «فی امانک یا امیرالمومنین».... این یعنی چه؟!

قضا و بلای الهی همان است که اگر آیة الکرسی و گفتن «فی امانک یا امیرالمومنین» نبود من یا امشب پیرمردی را کشته بودم یا خودم در یک تصادف آش و لاش شده بودم!! و آیة الکرسی و این ذکر «فی امانک یا امیرالمومنین» آن قضا و بلا را دور کرد.

صرف نظر از آنکه چقدر روز به روز به تعداد رانندگان احمق و پیاده های احمق(ایضا) در قم (جاهای دیگر را نمی دانم!) افزوده می شود بلانسبت ما!

مطمئنم که دست امیرالمومنین همراهم بود وگرنه حداقل بلایی سر پیرمردی می آوردم که به نظر خودش با زرنگی می خواست قبل از رسیدن من به او با یک دوی ماراتون از خیابان رد شود!! شاید حتی بوق ممتد من هم تاثیری در تصمیمش نداشته!....



نکته:

امام زمان(عج) : اگر دعای ما برای شما نبود هر آینه هلاک می شدید...

  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۶)

  • سید احسان ساداتی
  • الحمدلله که الان هم تو آزادی و هم اون زنده!
    شما هم مراقب باش
    پاسخ:
    چشم!

    یه بار به طرز بسیار وحششششتناکی برام پیش اومد، البته من پیاده بودم و کنار خیابون! نه وسطش!

    فی امانک و اینام بلد نبودیم که بگیم، ولی نزدیک بود دقیقا تیکه بزرگم گوشم باشه! در اون شهری که خوب نیس اسمشو بیارم!!! راننده ها به قصد کشت میومدن جلو (((:

    اما فک کنم خودت بزنی به یکی بدتر باشه! خدا رحم کرده بهت.

    خدا رو شکر

    پاسخ:
    در اون شهری که خوب نیست اسمشو بیاری!! پیاده ها هم البته بلانسبت شما به قصد خودکشی میان جلو!!  :)))
  • یه خواننده
  • بادمجون بم آفت نداره... خیالت تخت!! :-D;-)
    پاسخ:
    مرحمت عالی مستدام!!
    سلام!
    آدرس نو مبارک!
    از کی پشت رول میشینی حاج خانم؟ ماشین نو مبارک!
    ما هم همین دور و براییم؛
    خیلی التماس دعا.
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام سلامت باشی
    چه خوب که همین دور و برایید ...بیشتر باشید!!
    آیه الکرسی ...
    پاسخ:
    منظورتان این است که تای گرد ندارد!؟ اگر بلی اتفاقا تای گرد دارد اما اگر چیز دیگری منظورتان است متوجه نشدم!
    سلام
    منظورم تای گرد نبود. خواستم بنویسم آیه الکرسی خودش یک دنیاست. دیدم جمله ی خوبی نیست. 
    هرچی فکر کردم هم چیز بهتری به زبونم نیامد. لذا به خود کلمه اکتفا کردم
    پاسخ:
    بله...همین طور است!! 

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی