جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

درویش نوشت!

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ
از هر کرانه تیر دعا کرده ام روان
باشد کز این میانه یکی کارگر شود...
.
.
.
هر کرانه یعنی کرانه مشهد...کربلا...مکه...فقط با کرانه سوریه نتوانستم ارتباط برقرار کنم!
.
.
.
مخاطب مشخص: تو که بارها و بارها می آیی اینجا و می خوانی؛مرد باش و پای رفاقتت بایست!!
.
.
.
مخاطب عمومی: ببخشید حرف خاصی و پرمغزی نمی زنم این روزها!! حلال کنید وقتتان را گرفتم!
یاعلی
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۵)

  • سید احسان رئیس الساداتی
  • بایست دیگه! آبجی منو اذیت میکنی چرا؟! برم حالشو بگیرم؟ والله با این نوناشون!
    پاسخ:
    شما خونتو کثیف نکن
    والله با این اعصابتون!!! ؛-)))
    سلام
    به رسم ادب و اینکه هر دیدی بازدیدی داره، بهتون سر زدم.

    مرد!؟ واژه غریبیه.
    این روزها پیدا کردن مرد سختتر از پیدا کردن سوزن در انبار کاه شده. ( توهین به مخاطب مشخص شما نباشه ها)
    البته منظور شما از مرد، مردانگی و صلابته که اونم کم پیدا میشه.
    در هر حال موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    لطف کردید...
    در این کلبه درویشی همواره باز است!
    شما هم موفق باشید
    یاعلی
    سلام
    دعا خوب است.
    مردی خوب است.
    نوشته های شما خوب است.
    پاسخ:
    سلام
    حضور شما هم خوب است...
    نظراتتان هم خوب است!
  • یه خواننده
  • یکی ازکرانه هایت رابرای مابفرست نمی شود؟! 
    ...
    حالا اگر حلال نکنیم چه میشود؟!! 
    باهزار امید وآرزو می آییم اینجا دوکلام حرف حساب بخوانیم نه ناحساب و!!:-/
    البته دلنوشته های شما متین، اما خب...
    پاسخ:
    سلام 
    دیرگفتی حاجی کرانه ها فرستاده شدن رفت!!
    دویما :حلال نکنید بدبخت میشویم!!! 
    سوما :اما خب... 
    سلام.شما کی کربلا رفتی ما خبردار نشدیم؟
    کرانه های شما وایرلس هم کار میکنن؟
    من که نفهمیدم ربط کرانه های دعا رو به مخاطب خاص!


    بی ربط: انقد دلم میخواد مخاطب خاص یه مطلب باشم! (((((:
    پاسخ:
    ما نرفتیم آبجی!! ماازطریق دیگران که رفتند دعاهایمان را فرستادیم!! 
    کرانه ها ربطی به مخاطب خاص و عام نداشت واسه همین کلی فاصله بینشون گذاشتم! 
    جواب بی ربط شما :
    ما که خیلی هارو مخاطب کردیم ولی خب مخاطب هم بشیم استقبال میکنیم ;-)!!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی